Doa Pembuka 12 Pintu Kebaikkan…

 

 

P/S ~ Sangat baik di amalkan selepas solat fardhu setiap hari… dan boleh jugak di baca semasa solat dhuha sbg penambahan doa.. moga kita dibukakan pintu2 kebaikkan dan dipermudahkan urusan dunia & akhirat… amin..

About these ads

33 Respons

  1. mohon share doa pembuka 12 pintu..

    tq..

  2. mohon share juga. may Allah bless :)

  3. mohon share doa pembuka pintu 12 pintu. thanks

  4. mohon share..teima kasih

  5. Salam ukhwah… alhamdulillah blog yg bnyk memberi kesedaran & keinsafan pd ana… syukran

  6. mohon share kat blog ye …time kasih..

  7. izinkn sy share doa ni yer…

  8. izinkn saya share doa ni ya….

  9. salam..mohon share doa 12 pintu amalan ke fb saya. tq saudari..

  10. izin kan saya share dan ambil doa2 ini.terimakasih

  11. salam…mohon izinkan saya share doa ini …terima kasih

  12. assalamualaikum.
    mohon izin copy utk koleksi peribadi.
    moga ALLAh terus memberkati hidupmu,
    amin….

  13. Assalamualaikum,

    Saya suka dgn blog anda. Satu pertanyaan dari saya, “DOA PEMBUKA 12 PINTU” tersebut dari Surah apa dan ayat keberapa. Kalau Puan boleh nyatakan kepada saya, saya amat berterima kasih. Bukan apa Puan, saya cuba copy & paste tetapi kurang terang. Harap Puan boleh bantu saya. Terima kasih.

  14. Assalamualaikum,

    Saya suka dgn blog anda. Satu pertanyaan dari saya, “DOA PEMBUKA 12 PINTU” tersebut dari Surah apa dan ayat keberapa. Kalau Puan boleh nyatakan kepada saya, saya amat berterima kasih. Bukan apa Puan, saya cuba copy & paste tetapi kurang terang. Harap Puan boleh bantu saya. Terima kasih.

  15. mohon untuk dkongsi :)

  16. mohon izin untuk share doa ini…

  17. salam puan,
    bagus doa ni, tapi boley tak beritahu sumber? Ingat puan, kalo sumber tak berapa baek, puan juak kena tanggong mana2 org yg amal doa ni.
    tapi mintak2 sumber yg sahih laa. aku mengingatkan aje.
    jangan mare.aku ikhlas sebab aku pun nak amal jugak doa nih.

  18. salam..mohon share kat fb.terima kasih :)

  19. salam,
    mohon share ye..

  20. salam,
    mohon share ye

  21. Doa sememangnya senjata orang mukmin…doa ini antara doa yg menjanjikan kesempurnaan dalam berdoa seharian…tapi doa yg paling mujarab , cukup sekadar yakin dengan lafaz basmalah..pasti segalanya makbul…bagi yg kurang ilmu dan pengetahuan untuk membaca atau menghafal..cukuplah sekadarnya…Sesungguhnya Allah itu maha pengasih dan penyayang…dengan sifat itu jadilah kita hamba yg sentiasa berdoa..dan mintalah nescaya Allah akan kabulkan…

  22. Salam bole x kiranya kak berikan saya panduan sujud sahwi kerana selalu saya terlupa rakaat ketika solat dan ada x doa2 bg mengelakkan gangguan gangguan ini terima kasih harap kak sudi membantu

  23. assalamualaikum…saya bermohon untuk mendapatkan doa ini boleh…

  24. Salam, sy mohon share doa nie ye =)

  25. minta izin blog ini
    share nursyirah

  26. minta izin nak copy, nak share ngn kawan2

  27. salam…
    mohon share ye

  28. mohon dowload yea

  29. mohon izin copy doa ini ye

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Ikut

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 269 other followers

%d bloggers like this: