Pada~MU Ku Bersujud…

PadaMu Ku Bersujud

Ku menatap dalam kelam
Tiada yang bisa ku lihat
Selain hanya nama-Mu Ya Allah

Esok ataukah nanti
Ampuni semua salahku
Lindungi aku dari segala fitnah

Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
Jadikan aku selamanya
Hamba-Mu yang slalu bertakwa

Ampuniku Ya Allah
Yang sering melupakan-Mu
Saat Kau limpahkan karunia-Mu
Dalam sunyi aku bersujud

5 Respons

  1. salam..saya suka bc web ni..ada beberapa ayat yg sy pinjam ltk kat wall fb sy..utk ingatan sesama saudara..

  2. Salam…
    Ya… saya juga sama seperti Hani… Tq dgn info2 yg sgt baik dlm blog ni…

  3. 1st time masuk web ni memang best bnyk ilmu berguna dpt dipelajari… sya pun copy gak tak kat wall utk share dgn kekwn…..

  4. mohon pandangan…. kalau seorg suami sanggup meletak pisau dileher isteri.. kerana wang dan si isteri bermatian mlwan agar dirinya terselamat dan akhirnya dia terselamat… selepas peristiwa itu dia memohon untuk bercerai… berdosakah si isteri bertindak begitu kerana perceraian sesuatu yang allah amat benci..

  5. […]   PadaMu Ku Bersujud Ku menatap dalam kelam Tiada yang bisa ku lihat Selain hanya nama-Mu Ya Allah Esok ataukah nanti Ampuni semua salahku Lindungi aku dari segala fitnah Kau tempatku meminta Kau beriku bahagia Jadikan aku selamanya Hamba-Mu yang slalu bertakwa Ampuniku Ya Allah Yang sering melupakan-Mu Saat Kau limpahkan karunia-Mu Dalam sunyi aku bersujud … Read More […]

Tinggalkan Jawapan

